Szerdán egy kellemes, majdnem családias hangulatú konferencián vehettem részt. A délelőtti előadások feléről lecsúsztam, mert Babónak esze ágában nem volt bemenni az oviba. Az előadások érdekesek, néha humorosak voltak, csak a vizuális részt hiányoltam.

Az ebédszünetben megcsináltam a "Hallgatói szemmel" rovathoz az interjúkat. Megint igazzá vált, hogy az élet hozza ki a legjobb dolgokat adott szituációkból, mert egy csapásra baráti beszélgetést rögzíthettem, nem csak egyszerű kérdés-feleletet.

Délután végig hallgattam a kommunikáció és művelődéstudományi szekció előadásait. Bánki Éva nagyon érdekes előadást tartott, szerintem a következő félévben jól jár, aki hozzá veszi fel a választható tárgyat. A harmadik előadás felét "ellógtam", mert telefonos interjút kellett készítenem a nemzetközi intézet egyik tanárával egy másik kis cikkhez. A műhelybeszélgetés közepére értem vissza, közben a marketingesek a kezembe nyomtak 2 ajándékcsomagot, hogy azt is vigyem be, ha már arra megyek :)

Sajnos a tanárnő, akivel szerettem volna beszélgetni még, nem túl határozott, így még várnom kell a tanárok véleményét felsorakoztató cikk befejezésére, de nem adom fel. Tegnap a gazdaságisoknál sikerült egy tanárnőt ügyesen megkérdeznem, hogy ne utasítson vissza. Remélem a hiányzó láncszem is a helyére kerül lassan és lezárhatom a Tudomány Ünnepe mappát is.

Szerző: nagylinda

Szólj hozzá!

Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr62461376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása