Így definiálták a babaszoba.hu-n ezt a mackót: "5 féle hangot játszik (anyaméh hangját, az óceán hangját, altató dallamot, fehér zajt, és az 5. gomb megnyomásával különféle hangokat lehet rögzíteni)."

Engem főleg az anyaméh hangja érdekelne, vagyis hogyan vették fel, mert arra senki sem emlékszik milyen volt. Az 5. funkciónak talán van némi értelme, de én biztos falramásznék, ha egy mackó az én hangomon dumálna a gyerekeimhez.

Találós kérdés következik: Mi a szösz ez?

Nem bili! Én ezt hittem elsőre... Ez a Bumbo szék, amire jobb esetben rá lehet erősíteni egy etetőtálcát és akkor talán etetőszék, de mivel nem túl nagy, így maximum 18 hónapos korig ajánlott.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr102462343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása