Várakozás

2010.12.07. 21:37

Az adventi naptárunkkal adós vagyok még:

Az egész filcből készült, kicsit pepecs melóval, hiszen minden díszt egyesével hímeztem ki, de nem bánom, az eredmény tetszik, nem az édességről szól és jövőre is használható, nem egyszerhasználatos, mint a tavalyi. A "díszek" hátoldalára olyan tépőzárat vettem, ami csak szúrós, nincs puha fele. Ezeket és a felső részt is technokollal rögzítettem, ha lett volna energiám, a fenyőt még átvarrtam volna géppel körbe, de idén ennyire futotta. A rögzítőfüleket sötétzöld hímzőfonallal horgoltam: 20 szem sima és vissza ugyanennyi bővített nagypálca horgolással, majd átöltöttem a naptár tetején és megcsomóztam.

Szeretek így készülni a karácsonyra, sokkal jobb, mint idegesen belezuhanni az ünnepbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr442500721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása