Tejpara

2011.01.17. 14:50

A legtöbb anyuka fején átsuhan fekete felhőként a gondolat: "Vajon eleget eszik ez a gyerek?" vagy: "Van elég tejem?"
A múlt hét folyamán én is átmentem egy hasonló kátyun életem göröngyös útján, mivel a gyerekorvos, (aki egyébként egy angyal és már akkor is a dokink volt, mikor én annyi idős voltam, mint Babó most) azt a tanácsot adta, mérjem Mici súlyát fürdetések előtt. Ez nálunk 2 naponta bekövetkező jelenség, mivel Babó ekcémára hajlamos télen és a nedvesség (fürdetés) fokozza a bőre kisebesedését.

Azzal tisztában voltam, hogy vacsorára nem mindig elég a tej, így bevetettem az első főiskolán tanultakat logisztikából és a reggeli felesleget átcsoportosítottam estére. A mérleg rávilágított arra is, hogy a gyerkőc hullámzóan hízik, egyik nap többet, máskor kevesebbet. Akkor kezdtem el aggódni, mikor a 2 napi hízása 30 gramm lett összesen, hiszen addig 80 grammot lazán felszedett ugyanennyi idő alatt. Gyakorlott anyukaként rögtön az internethez fordultam, mennyi a szokásos!? Rá kellett eszmélnem, hogy ilyen még mindig nincs. Ezek után rémlett fel bennem, hogy valami hasonló történt Babóval is pár hónaposan, amikor abbahagytam a méreckedést, hiszen kinek kell a felesleges fejfájás, ha jó a kedve a gyermeknek! Most nem fogom feladni a mázsálást, de az információ fontosságából gyököt vonok és igyekszem olyan periódusra tolni a hangsúlyt, amin kiegyenlítődnek az apróbb hullámzások: heti vagy havi átlagot nézek majd, ezt még meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr902590368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása