Új távlatok

2011.03.14. 10:47

 

Ha a hegy nem megy Mohamedhez, kénytelen leszek én menni a hegyhez.

Tegnap éjjel elkezdtem dolgozni egy új karakteren, történeten és loptam némi ihletet Sanyitól (sanyiabagoly.blog.hu), lévén nem vagyok egy grafikus alkat, de mesélni szeretek.

Elindítottam a "Gilbert projektet", amit a blogban meg is szeretnék osztani: hogyan készítem elő, mit látok amatőr fejjel fontosnak és hogyan küzdök meg a plágium árnyékával.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr652737899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása