Az elsők

2011.06.30. 23:59

Elég rég nem írtam, de mentségemre szolgáljon, hogy nagyon lefoglalt az utóbbi napokban az albumok szerkesztése, amikkel megleptem az óvónénijeinket. Azokat a képeket igazítottam helyre és hívattam elő, amiket a ballagási műsoron csináltam. A fotókidolgozással kapcsolatban rengeteget tanultam az esetből: meg kéne nézetnem, hogy jól kalibrált színeim vannak-e a monitoron, vagy kerülnöm kell ezt a céget, mert nem vagyok teljesen elégedett a papíron látható képekkel...

A könyvek 25x28 centisek lettek, halvány sárga kétoldalú kartonból, amire halvány aranyporral szórt, piros csomagolópapírból vágtam képtartófüleket. A rögzítőket virág mintás lyukasztóval 3 ponton átütöttem, hogy vidámabban nézzenek ki.

Egy oldalra 2 fotó került, kivéve a borító lapot, ahol kívül szöveg, belül 1 kép van. A hátsó borító külső felét üresen hagytam. Árvácska mintás matricákkal tettem még vidámabbá az emlékekkel megpakolt könyvecskéket. Virág alakú lyukat készítettem a fűzéshez az oldalára és fél centis, piros szalaggal kötöttem össze a lapokat.

A dadusok, a róluk készült Babó rajzokkal díszített köszönőkártyát kaptak.

Sajnos elfelejtettem lefényképezni a műveket, de nagyon örülök neki, hogy tetszettek az ajándékozottaknak. Anyukám megjegyezte, hogy ő is ilyen albumot szeretne rólunk a névnapjára. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr483030124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása