Sapka 2. rész

2011.08.08. 23:30

Amikor Micinek kötöttem a kék manós sapkáját, Babó leadta a rendelést egy piros pöttyös sapira. Bizony feladta a leckét, mert ez a minta nem éppen a hordható kategória és én nem szeretek használhatatlan dolgokat alkotni. Kompromisszum született.

Szerencsére az időjárás megkímélt tegnap minket, így le tudtam fényképezni az újdonsült szerzeményt és persze gyakoroltam is Babón, szokatlan látószöget kerestem.

Annyira belelendültem a kötögetésbe, hogy a pöttyök elhagyásáért cserébe nekikezdtem egy kicsi, fekete madár (kulcstartó/lógó) kötésébe. Egész jól haladok, ezért azt találtam ki, hogy újabb játékot hirdetek: Ha eléri a facebookon a Konvex lapja az 50 lájkolót, kisorsolok a tagok között 2 hasonló madarat!

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr323135665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása