Megvilágosodás

2011.08.09. 19:22

Villámcsapás szerűen történtek a múlt hét végén a dolgok körülöttem. Csütörtökön fülembe jutott, hogy a Mikrosatnál, a honlapukon található robottal, Mikrobival lehet alkudozni. Mivel már fél éve ácsingóztam 1 (azaz egy) villanj körte szettre és az Egri fotósfesztiválra sem tudtunk kimenni, megragadtam az alkalmat és majd' egy órán keresztül boldogítottam a "robotot", hogy enyém lehessen egy dupla szett. A beszélgetés végén még a titkos fegyvert, egy üveg házi baracklekvárt is bevetettem, hogy ne menjen rá az összes spórolt ösztöndíjam az üzletre.

A végeredmény: Irma (bal oldalon) és Vilma (jobb oldalon) mindenféle tartozékával és táskájával együtt hazaérkezett tegnap. Zoárd kapott egy csinos adaptert, hogy ne villanással kelljen aktiválni a lányokat. A táska tartalmát itthon még kiegészítettem egy kapcsolós hosszabbítóval, hogy az össze- és szétszerelés teljesen biztonságos legyen.

Az itt látható fotók módosítás nélkül kerültek fel az internetre, hogy megmutathassam, milyen szépek és milyen jól működnek a lányok. Néhány adat: A kamrában (kb. 4 nm) nincs természetes fény, egy 40 wattos izzó pislákol és elég volt egy vaku a bevilágításához (emlékeim szerint 28-as kulcsszámúak). A tanuláshoz kiválóak, a nagyobb testvérekhez képest picit több leleményre van szükség, de teher alatt nő a pálma :)

A kedvenc képem a tegnapiak közül: Irma, Vilma fényében

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr863137774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása