Megérkezett

2011.08.16. 23:36

Végre megérkezett az óceánon túlról a könyvem! Rögtön el is kezdtem olvasni, csak arra lettem figyelmes, hogy már hajnali 2 óra, úgy belemerültem. Azon kívül, hogy fotós szemmel érdekes a téma, az angol nyelv gyakorlására is kiváló darab. Nagyon szeretem Scott Kelby könyveit, de ez különösen kedves a szívemnek, mert a portré-retusálással foglalkozik.

Remélem hamar belejövök a tanultak alkalmazásába és új távlatok nyílnak meg előttem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr263158492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása