Újabb lecke

2011.11.17. 01:59

Órákig dolgoztam a következő 3 képen, amit a sajtófotós órákra készítettem. A feladat egy megadott szöveg újság jellegű illusztrációja volt az előre meghatározott fotómegosztó oldalak segítségével. Még nem tudom a tanárunk véleményét, de nekem tetszik. Mindegyik "újság lap" OpenOffice Impress segítségével készült, aminek vannak hiányosságai, például nem enged színt választani szabadon. Bár csak egyféle stílus volt a feladat, mégis sikerült egyből kétféleképpen megcsinálnom. A képek mellé ideteszem a koncepcióm, amit kitaláltam a képzeletbeli újságaimhoz.

Egy tudományosabb, konzervatív megjelenésű oldalpárt készítettem, amiben inkább a hitelesség és az üzenet dominál (Haitin sötét bőrű emberek élnek, szegények, segítségre szorulnak). A bal oldali kép eredetileg színes volt, de úgy komolytalanul nézett ki, ezért levettem a színeit. A szöveget próbáltam szabályosra csinálni, kerültem a tavakat, bár az OpenOffice nem egy LaTex.

Valamilyen - csajos/babás/könnyed - magazin jelleget szerettem volna, amihez átnéztem pár lapot, amit a védőnő sózott rám tavaly ősszel. A szöveget igyekeztem itt szellősre rendezni, hogy könnyebben kalandozhasson a tekintet. Színes képeket és rajzolt illusztrációt is tettem bele, ami mind a gyerek érkezésére összpontosít, "A gyereknevelés csupa móka és kacagás, mindenkinek kell egy kisbaba!" szellemében. A szürke sávok a photoshopom hiányát jelzik, mert a jobb oldali képnek szürke a háttere eredetileg és a paint nem alkalmas ennek leszedésére. Mivel a jobb oldalt megtöltöttem szürkével, felemás lett, ezért tettem kis szürkét a balra is (de ez a vacak nem ad akármilyen szürkét, csak ilyent). A cikk után figyelembe vettem a lap gazdasági érdekeit is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr933388751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása