Anyanap

2011.05.01. 19:11

Amikor még kislány voltam, minden anyák napjára egy csokor nefelejcset adtunk Anyukámnak. Idén nem virággal készültem, mert az van elég a kertben, hanem csináltam egy karkötőt színes fonalakból.

Hogy mégis legyen ma is nefelejcs, hoztam egy képet.

Babó is készült nekem ajándékkal. Rajzolt, ragasztott, barkácsolt és egy gyönyörű autós képet alkotott. Ki is rakom a monitor fölé a falamra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr822869881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása