Blogolni jó!

2011.02.21. 21:51

Kíváncsi vagyok, hányan kapnak rá a blogolás ízére, hála "Blogjelenség" című tantárgyunknak.

Szerencsés vagyok, mert nekem már van, így nem kell indítanom. Az elsőnél még lelkesen írtam a bejegyzéseket és úgy gondoltam, hogy naponta írok pár sort a naplómba. Később megértettem, hogy az én agyam nem alkalmas a napi bejegyzésekre, így szezonális jelleggel indítottam témákat. A legviccesebb és egyben az a blog, amire nagyon büszke is voltam a készítése során, a Sportvlogger, Drukker blog volt: http://sportvlogger.blogspot.com/

Néhány képem az oldalról:

 

Reményeim szerint egyszer (megfelelő számítástechnikai háttérrel felszerelkezve) újra elindíthatom. Öröm volt kijárni a Margit szigeti uszodába és utolsó nap bejutottam az MTV stábjához is (külön köszönet nekik ezért). Rengeteg újdonságot láttam a színfalak mögött és 5 hónapos terhesen még korlátot is mászhattam Schulek Csabával. Szívem szerint elfoglalnám a főiskola vágószobáját tanítási időn kívül, hogy megmutathassam a "spider cam" működéséről szóló videómat. Nagyon büszke voltam/vagyok a silány fogalmazóképességem ellenére is a HD felvételekre, amik az afrikai foci vb-n készültek mintájára, mégis vágás nélkül születtek.

Szép emlékek, amik megédesítik a havazós/hideg estét.
Vigyázni kell a blogolással, függőséget okoz!

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr232678221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pszichokutty 2011.02.24. 22:33:10

Én lassan két hete kezdtem :D Izgi :D
süti beállítások módosítása