Csillogás és színek

2011.08.02. 20:12

Július közepén eléggé elkenődtem, amikor a sminkes lemondta a fotózáson való részvételt. Mivel az utolsó pillanatban szólt, nem találtam mást a helyére, így nekem kellett elkészíteni a sminket. Akik ismernek, sejthetik, mennyire voltam elégedett a szinte sosem alkalmazott technika eredményével... Bosszantott, hogy némi "pacsmagolás" az egész és mégsem sikerül (sőt, félve nyúltam szegény modellhez) az, amit látni szerettem volna. Szerencsére akkor Máté oldotta a feszültséget azzal, hogy a képszerkesztés mindent megold, de nem vagyok az a könnyen feladó típus. Szorgalmasan bújom az internetes oldalakat, hogy magamba szívjam a tudást, vagy legalább az alapjait.

Szörfözgetés közben felfedeztem, hogy a tudtom nélkül őrizgetek itthon egy üvegcse arany pigmentet, amit ki is próbálhatnék. (1. kép) Kevés glicerin segített fixálni a színt, ami kb. 2 óra múlva összecsúszott a ráncokba, de pár határozott mozdulattal ki lehetett igazítani és már 5 órája tart. Sajnos a spirállal nincs ilyen szerencsém, mert (direkt nem retusáltam le, hogy megmutathassam) csomósodik és összeragasztja a pilláimat, de már dolgozom a megoldáson, vettem eldobható spirált, azzal "kifésülhetem".

Tegnap felavattam a hétvégén beszerzett rúzsfilcet is. (2. kép) Élőben kicsit fényesebb a színe. Öcsém, amikor meglátta, így kommentálta: "Úgy nézel ki, mintha belefejeltél volna az eperlekvárba." Tipikus... Erős a színe, de azért nem vészes :D

Az erős színű szájhoz visszafogtam a szemem (3. kép) (úgyse látszik a szemüveg mögött) és kevertem a megörökölt palettám rózsaszín, bronz és sárga színeiből egy barackos árnyalatot. Bánatomra ez a festék nem túl tartós, így fél nap alatt el is tűnt, vagy átalakult...

Picasso vajon mit gondolna a sminkes fotóvariációmról? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr163121073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása