Levelek

2011.02.20. 23:47

Nem az őszt hiányolom, csak próbálom behozni néhány lemaradásomat. Például konzulenst kell találnom a szakdolgozati témámhoz, amit a Beszédtechnika című gyakorlatunk hatására kicsit megnyirbáltam, hogy biztosan beleférjen 60 oldalba. Már csak a kiszemelt tanár válasza és sok-sok órányi olvasás hiányzik.
Mástól is várok válaszlevelet, ugyanis elküldtem a következő Pálya Magazinos cikkem és a hozzá illő képeimet, de még nem kaptam rá választ. Ilyenkor picit aggódok: mi van ha nem kapták meg vagy nem tudják megnyitni?

Az évfolyamdolgozati témáinkat tartalmazó levélre még várnom kell kicsit, hiszen a lista lassan áll össze. A tavalyi előadásunk után nem tudom mivel dobbanthatunk még nagyobbat.

Rengeteg levelet kaptam az utóbbi időben Mici hivatalos ügyeivel kapcsolatban. Holnap válaszolnom kell néhányra, amiben az a kihívás, hogy hivatalos (jogi) formában kell írnom pár sort.

"Legizgalmasabb" levelemet ma éjfélig kellett feladnom. Találtam egy irodalmi pályázatot, amin vers kategóriában indulok egy 12 soros miniatűrrel. A pályázat címe "Életem a víz!", megmozgatta a fantáziámat egy a szomjoltó vízről szóló versike erejéig. Érdekes, hisz eredetileg nem is ezt a pályázattípust kerestem az interneten.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr52675909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása