Emlékszerek

2012.02.23. 14:21

Az ember életét meghatározzák egyes események és ezekhez néha tárgyak is kötődnek. Nekem is van néhány olyan darabom, főleg ékszerek, amit az „alap” gyűjtőszenvedélyem mellett őrzök, hiszen olyan történetek kötődnek hozzájuk, amik segítik az emlékek előcsalogatását.

Szívemnek legkedvesebb az az óra, amit még a keresztmamámtól kaptam. Sajnos ő már rég nincs velünk, de ahányszor előveszem megtisztogatni az órát, mindig eszembe jut, ezzel is életben tartva az emlékét. Szinte biztos vagyok benne, hogy a fiúk is kapnak majd pár év múlva egy-egy komolyabb órát tőlem.

Másik nagy kedvencem az a pár fülbevaló, amit a szüleimtől kaptam. Pici, arany teknősbékák. Tündériek! Sajnos a zárját valami miatt nem bírja a fülem, annyira begyullad, hogy beteg leszek tőle, ezért csak nézegetem őket.

Aki ismer, az tudja, hogy többnyire bizsukat, „csodacsillogós” fülbevalókat és gyöngyös ékszereket viselek, ha az alkalom megengedi, hiszen a mindennapos használatban könnyen tönkremennek, például Mici egy mozdulattal letépte az egyik nyakláncomat. Nagy könnyebbség számomra, hogy az értékesebb gyűrűimet egy csinos, kis dobozban tartom. Sokáig aggódtam egy ezüst gyűrű miatt, amit még mindig őrizgetek, mert elkezdett szemmel láthatóan kopni. A srác, akitől kaptam, már csak haver, de a gyűrű még mindig kedves nekem. Van egy arany gyűrűm is, amit attól a dadusomtól kaptam, aki életem első 5 évében vigyázott rám. Lassan őt is meg kéne látogatnom, már elég rég találkoztunk.

Ezeken kívül van egy acél gyűrű Vikitől, amit Anyunak adtam, de néha visszakunyerálom, mert olyan hatással van rám, mint a Gollamra az Egy Gyűrű :)



Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr544185823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása