Bemutatkozás

2011.05.06. 22:32

Az utóbbi napokban úgy viselkedtem, mint a gyerekek december elején. Tegnap már tűkön ültem, mikor érkezik meg a gépem. Kínomban, már kisuvickoltam a táskáját, felhívtam a boltot, agyára mentem a családnak. Ma, kora este végre megérkezett!

Szerintem csak a nevére várt. Ugyanis mára virradóra megálmodtam, hogyan fogom hívni. Kicsit őrült dolog, de nálunk a legtöbb gépnek/háztartási eszköznek neve van, például a mosogatógép Maris, a szüleim autói Jeromos és Gedeon, a felmosót (mop) pedig hugicám keresztelte Selly-re. Tehát ő Zoárd. Nagyon tetszik, igazi kezes bárány, csak a menüjében vesztem el cseppet, de ez csak megszokás kérdése. A "régi" gépemet szigorú szabályok mellett Babó rendelkezésére bocsátom és ha nincs elég hely Zoárdnak, visszakölcsönzöm. A fenti képet is Babó csinálta, gyerekjáték a használata. Szeretem a fényképezőinket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr182883636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása