Szisza sütivilága

2011.06.01. 23:54

A fényképezés izgalmas dolog, ugyanis a jó kép elkészítéséhez kicsit bele kell látnom a fényképezett lelkivilágába, működésébe. 2 napja szakáccsá avanzsáltam, hogy elkészíthessem életem legszebb rózsaszín édességét.

Sokat törtem a fejem azon, milyen finomság felel meg Zita stílusának, míg végül egy régi Buci Macis újságban, rá nem leltem a tökéletes receptre: epres-joghurtos jégkrém tortácska! Kellett hozzá fél kiló eper, egy nagy doboz natúr joghurt, egy csomag vaníliás cukor, 5 evőkanál kristálycukor és 2 evőkanál habtejszín.

A hozzávalókat bedobáltam a turmixgépbe és már kész is volt!

Műanyag pohárba töltöttem a fagyasztóba szánt adagot, a maradékot pedig családom tagjai fogyasztották el pillanatok alatt. Egy éjszakányi hűsölés után, kipakoltam a fényképezéshez használt cuccaimat (stoki, babalepedő, terítő, állvány, hajcsatok), kevertem egy málnaszörpöt a kép kedvéért, majd feldíszítettem citromfűvel a tortácskát. A kiválasztott képen még egy kis szerkesztés segített. Remélem az eredmény nem csak nekem tetszik:

A fotó elkészítése után édes volt a fagylaltozás :)

Megjegyzés: hogy ne legyenek jégdarabok a fagyiban, érdemes hűtés közben többször kikeverni, vagy fagyigépet használni, legközelebb én sem esem ebbe a hibába.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr242950389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása