Szépség

2010.12.12. 20:50

Nincs szép test és csúnya test: mindegyik ugyanazt az utat járta be, mindegyik a benne lakó lélek látható része. /Paulo Coelho/

Csodálom azokat a nőket, akik mindig szépek tudnak maradni. Nem feltétlen a vakolatra gondolok, hanem ami mögötte van. Nekem a terhesség egy ilyen periódusom, immáron másodszor. Elsőre jobban együtt éltem a pillanattal és most kicsit bánkódtam, hogy nem örökítettem meg annyira ezt az időt, mint Babót várva.

Szabad megmosolyogni, mert bár szemmel láthatóan amatőr felvételek, de az cseppet sem elhanyagolható tény, hogy ez egy igazi DIY, azaz csináld magad sorozat! Őrült tempóban élünk és a sors fintora, hogy Mátéval épp eltérő ritmusban, így már kérni is féltem, nemhogy "behajtani" egy fotót. Lehet nyuszi vagyok...

Szerző: nagylinda

2 komment

Címkék: gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr802511036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MiTosz · http://www.levaymate.blog.hu 2010.12.12. 21:58:18

Nem is értem, miért vártál arra hogy lefotózzalak! Jobb képet én se csináltam volna :-))

A sors néha kegyetlen, de - mivel - még nem jött meg a kis lurkó, ezért a most következő héten csinálunk pár fotót (persze ha szeretnéd) :) mit szólsz? :) :)
Az írásaid pedig nagyon átgondoltak és öröm olvasni!

u.i.: nem vagy nyuszi :-P

nagylinda · http://konvex.blog.hu 2010.12.12. 22:09:38

@MiTosz: Szeretném? Hát persze! Attól még, hogy volt egy szabad másfél órám és csináltam pár képet, nem jelenti, hogy lemondok a tudásodról.
Tudom, hogy sokkal szebbeket csinálsz, mint ezek :)

Örülök, hogy tetszik a blog!
süti beállítások módosítása