Kialvatlanság

2011.08.10. 02:29

Ma a nyár ellenére "dolgozni" fogok, vagyis megyek Krisztimmel fotózni, de erről majd egy későbbi bejegyzésben bővebben beszámolok...

Kicsit eltérek a megszokott formától és nem a kreatív témát feszegetem, ugyanis nagyon fáradt vagyok és nyomaszt az éjszaka.
Hajnali fél egykor hirtelen ébredtem, egy olyan álomból, amilyenektől tartani szoktam. Mondjuk úgy, hogy "deja vu" érzésem van. Egy régi, kedves barátom szerepelt az álomban, akivel a nyár elején a fejembe vettem, hogy mindenképp találkozom, mégsem sikerül. Úgy érzem, nehéz időszakon megy keresztül és frusztrál, hogy nem tudok segíteni neki. Sajnos nem vagyok Tündérkeresztanya, hogy több időd varázsoljak neki és lehet, azt az időt is megtöltené munkával. Jó lenne tudni, mi van vele...

Aggodalmaskodásomat leküzdendő, ezt a számot hallgatom, de már vagy negyvenedszer:

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr933138674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása