Ünnepi torta

2010.12.05. 13:20

Nagy lelkesedéssel készült ez a kakaókrémes torta, már csak azért is, mert sosem volt szerencsém "fondant" burkolatot csinálni. Az eredmény Babó oldaláról meggyőző, bár inkább csak a bevonatot ette, a család többi tagja pedig inkább a piskótát tartotta jónak, de sebaj! Legközelebb jobban sikerül!!

Alapvető hiba volt most az idő. Szerdán kissé bepánikoltam, hiszen bármikor elindulhatunk innentől szülni és ha nem készül el a torta, Babó szomorkodhat a születésnapján, így megcsináltuk a fondant bevonatot és eltettük a hűtőbe. Péntek este megsütöttem a piskótát és kiköltöztettem a teraszra. Szombat estére elkészítettem a krémet, ami túl nagy szünetnek bizonyult, a piskóta picit megszáradt és a krém nem volt elég vizes, hogy visszaadja a piskóta rugalmasságát. Fél éjszakám ráment a burkolat elkészítésére, mert a hűtőben, hiába a folpack, összeállt a bevonó és piszok nehéz volt nyújtani a dögöt. Végül két fólia közé paszíroztam be a bevonót és úgy nyújtottam ki, viszont ettől "csíkos" lett. Élőben nem nézett ki ennyire viharverten a színe, de legközelebb nem hagyom egy napnál többet pihenni a "gyurmát". Egy biztos, a saját születésnapomra csinálok magamnak egyet, mandula aromával, szolíd kivitelben, mert nekem tetszett az egész, a gyártástól az elfogyasztásig.

A bejegyzés trackback címe:

https://konvex.blog.hu/api/trackback/id/tr432495028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása